Ewidencje i rejestry
- Szczegóły
- Kategoria: Bez kategorii
- Opublikowano: wtorek, 04 sierpień 2015 18:21
- Obsługa BIP
- Odsłony: 12556
1.
Biuro Rady Miejskiej
Rejestr Uchwał Rady Miejskiej Mieroszowa VIII kadencji
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Agnieszka Podgórska – Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej - 748494330
Jawny z wyłączeniem zapisów zawierających dane osobowe
2.
Biuro Rady Miejskiej
Rejestr Uchwał Rady Miejskiej Mieroszowa VII kadencji
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Agnieszka Podgórska – Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej - 748494330
Jawny z wyłączeniem zapisów zawierających dane osobowe
3.
Biuro Rady Miejskie
Rejestr Uchwał Rady Miejskiej Mieroszowa VI kadencji
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Agnieszka Podgórska – Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej - 748494330
Jawny z wyłączeniem zapisów zawierających dane osobowe
4.
Biuro Rady Miejskiej
Rejestr skarg i wniosków wnoszonych do Rady Miejskiej w Mieroszowie
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Agnieszka Podgórska – Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej - 748494330
Dane osobowe
5.
Biuro Rady Miejskiej
Rejestr interpelacji i wniosków radnych
Ustawa z dnia 6 września 2001 r.o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Agnieszka Podgórska – Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej - 748494330
Jawny z wyłączeniem zapisów zawierających dane osobowe
6.
Referat Spraw Obywatelskich
Ewidencja ludności
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi
Ewelina Potoczek - Kierownik USC - 748494321
Dane osobowe
7.
Urząd Stanu Cywilnego
Akty stanu cywilnego
Ustawa z dnia 29 września 1986 r.– Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1688 z późn. zm.)
Ewelina Potoczek – Kierownik USC - 748494321
Dane osobowe
8.
Referat Organizacyjno - Prawny i Obsługi Interesantów
Rejestr skarg i wniosków
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Beata Brzezińska – Kierownik Referatu -748494319
Dane osobowe
9.
Referat Organizacyjno - Prawny i Obsługi Interesantów
Rejestr kontroli zewnętrznych 2010
Rejestr kontroli zewnętrznych 2011
Rejestr kontroli zewnętrznych 2012
Rejestr kontroli zewnętrznych 2013
Rejestr kontroli zewnętrznych 2014
Rejestr kontroli zewnętrznych 2015
Rejestr kontroli zewnętrznych 2016
Rejestr kontroli zewnętrznych 2017
Rejestr kontroli zewnętrznych 2018
Rejestr kontroli zewnętrznych 2019
Rejestr kontroli zewnętrznych 2020
Rejestr kontroli zewnętrznych 2021
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej(Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Beata Brzezińska – Kierownik Referatu - 748494319
Jawny
10.
Referat Organizacyjno - Prawny i Obsługi Interesantów
Rejestr zarządzeń Burmistrza w 2020 roku
Rejestr zarządzeń Burmistrza w 2019 roku
Rejestr zarządzeń Burmistrza w 2018 roku
Rejestr zarządzeń Burmistrza w 2017 roku
Rejestr zarządzeń Burmistrza w 2016 roku
Rejestr zarządzeń Burmistrza w 2015 roku
Rejestr zarządzeń Burmistrza w 2014 roku
Rejestr zarządzeń Burmistrza w 2013 roku
Rejestr zarządzeń Burmistrza w 2012 roku
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Arleta Pacyna – sekretarka -748494300
Jawny z wyłączeniem zapisów zawierających dane osobowe
11.
Referat Organizacyjno - Prawny i Obsługi Interesantów
Rejestr upoważnień
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Arleta Pacyna – sekretarka –748494300
Jawny z wyłączeniem zapisów zawierających dane osobowe
12.
Referat Organizacyjno - Prawny i Obsługi Interesantów
Wykaz osób zobowiązanych do złożenia oświadczenia majątkowego
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.)
Beata Brzezińska – Kierownik Referatu -748494319
Jawny
13.
Referat Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Działalności Gospodarczej
Ewidencja działalności gospodarczej
Ustawa z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo o działalności gospodarczej( Dz. U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.)
Aneta Rajter – Inspektor ds. działalności gospodarczej - 748494315
Jawna
14.
Referat Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji Ochrony Środowiska
Ewidencja pomników przyrody
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r.o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.)
Jawna
15.
Referat Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji i Ochrony Środowiska
Ewidencja dróg gminnych
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz.115 z późn. zm.)
tel. 748494316
Jawna
16.
Referat Gospodarki Przestrzennej, Inwestycjii Ochrony Środowiska
Rejestr planów miejscowych
Ustawa z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)
Jakub Stolicki – Kierownik Referatu – 748494318
Jawny
17.
Referat Finansowy
Rejestr umów
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Ewa Cichosz - Pomoc administracyjna -748494311
Jawny
18.
Referat Finansowy
Ewidencja podatników
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych(Dz. U. z 2010 r. Nr 95, poz. 613. z późn. zm.)Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r.o podatku rolnym (Dz. U. z 2006 r. Nr 136, poz. 969 z poźn. zm.)Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. Nr 200, poz. 1682 z późn. zm).
Irena Sindrewicz –Inspektor ds. księgowości podatkowej Agnieszka Niechciał - Inspektor ds. księgowości podatkowej Urszula Krauze –Inspektor ds. wymiaru podatku - 748494313
Dane osobowe
19.
Referat Finansowy
Rejestr zaświadczeń
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 sierpnia 2005 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe ( Dz. U. Nr 165, poz. 1374 z późn. zm.)
Irena Sindrewicz –Inspektor ds. księgowości podatkowej Agnieszka Niechciał - Inspektor ds. księgowości podatkowej Urszula Krauze –Inspektor ds. wymiaru podatku -748494313
Dane osobowe
20.
Referat Finansowy
Ewidencja wysłanych upomnień
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 listopada 2001 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. Nr 137, poz. 1541 z późn.zm.)
Irena Sindrewicz –Inspektor ds. księgowości podatkowej Agnieszka Niechciał - Inspektor ds. księgowości podatkowej -748494313
Dane osobowe
21.
Referat Finansowy
Ewidencja tytułów wykonawczych
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 listopada 2001 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. Nr 137, poz. 1541 z późn.zm.)
Irena Sindrewicz –Inspektor ds. księgowości podatkowej Agnieszka Niechciał - Inspektor ds. księgowości podatkowej -748494313
Dane osobowe
22.
Referat Oświaty i Kultury
Rejestr Instytucji Kultury - informacje ogólne
Księga Rejestrowa Instytucji Kultury
Jawny
23.
Referat Oświaty i Kultury
Ewidencja niepublicznych placówek oświatowych na terenie Gminy Mieroszów
Ustawa o systemie oświaty, art. 82(Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)
Beata Foryś - Kierownik Referatu Oświaty i Kultury - 748494312
Informacje jawne oprócz danych osobowych (adresu zamieszkania) osoby prowadzącej szkołę lub placówkę