Jak przekazać elektroniczną deklarację?
- Szczegóły
- Kategoria: Gospodarka odpadami
- Opublikowano: wtorek, 04 sierpień 2015 17:06
- Obsługa BIP
- Odsłony: 2572
Aby przesłać do nas deklarację drogą elektroniczną potrzebujesz:
1) posiadać wykupiony zestaw do składania podpisu elektronicznego
» Informacje o podpisie elektronicznym na stronie Ministerstwa Gospodarki
Podpis powinien być zainstalowany na Twoim komputerze.
Instalacja jest opisana w dokumentacji dołączonej do zestawu do składania podpisu elektronicznego.
2) mieć zainstalowany program Adobe Reader w najnowszej wersji
» Pobierz wersje instalacyjną programu
3) ściągnąć plik formularza
Formularz jest w formacie PDF. Jest to interaktywny dokument elektroniczny, który można w prosty sposób wypełnić korzystając z programu Adobe Reader.
Po pobraniu pliku i zapisaniu go na swoim komputerze, otwórz go za pomocą programu Adobe Reader.
4) Wypełnij formularz
Aby użyć podpisu elektronicznego odnajdź w dokumencie pole oznaczone:
Kliknij to pole i postępuj zgodnie z instrukcjami dołączonymi do Twojego podpisu elektronicznego.
Jeżeli posiadasz czytnik i kartę z podpisem wybierz opcję "Urządzenie podłączone do komputera".
Jeżeli posiadasz pendrive z podpisem wybierz opcję "Plik" i wskaż plik podpisu.
5) Podpisany dokument zapisz na dysku i wyślij e-mailem na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W razie problemów prosimy o kontakt.