Informacje dla osób niesłyszących
- Szczegóły
- Kategoria: Bez kategorii
- Opublikowano: poniedziałek, 27 lipiec 2015 16:35
- Obsługa BIP
- Odsłony: 14634
Urząd Miejski w Mieroszowie zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (t, j. Dz. U. z 2017 r. poz.1824), udostępnia usługę pozwalającą na komunikowanie się, przez którą należy rozumieć w szczególności wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się.
Urząd Miejski zapewnia możliwość korzystania przez osoby uprawnione z pomocy tłumacza języka migowego, przy załatwianiu spraw urzędowych.
Urząd Miejski zapewnia dostęp do świadczenia usług tłumacza PJM, SJM, SKOGN. Świadczenie jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 426).
Urząd Miejski informuje, że będzie korzystał z usług tłumaczy migowych wpisanych do rejestru prowadzonego przez Wojewodę Dolnośląskiego.
Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
W celu zgłoszenia chęci skorzystania z usługi tłumacza języka migowego należy złożyć wniosek:
- w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieroszowie, Plac Niepodległości 1, parter, pokój nr 1 - Biuro Obsługi Klienta,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- telefonicznie, za pośrednictwem osoby trzeciej, pod nr 74 30 30 010.